Մայիսի 17

Մայրենիի ստուգատե. 4-րդ դասարան

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

«Պոչատ աղվեսը»

«Ես իմ պոչը թողեց թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռքերը քաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:
  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Ողջույն…Ես Էդուարդն եմ, ես  այս տարի ձեռք եմ բերել շատ ու ներ հետաքրքիր գիտելիքներ: Ես իմ  ընկերների հետ շատ հետաքրքիր դասաժամեր եմ անցկացրել:  Իմ ուսուցիչները շատ լավն են , ես կարդացի գրքեր, ծանոթացա Հայաստանի տեսարժան վայրերի հետ: Ես սիրում եմ  մաթեմատիկա,մայրենի,ռուսերեն,անգլերեն առարկաները:Կարդացի գրքեր, ծանոթացա հայ մեծ գրողների հետ, լուծեցի լիքը խնդիրներ և վարժություներ: Նաև ես անցել եմ հայրենագիտություն և բնագիտություն: Ես հայրենագիտությունից սովորել եմ Հայաստանի մասին պատմություներ: Իսկ բնագիտությանը սովորել եմ, թե ոնց ծաղիկները խնամել, դրա համար էլ մենք դասարանով բնագիտության ժամին գնացել էինք բակ և աշխատել ենք: Ես գնում եմ ռոբոտաշինության և այնտեղ սարքել եմ լիքը բաներ:

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

«Գնդամիս»

Մի անգամ մի մարդ գնաց խանութ գնեց լիքը մսեր: Նա չգիտեր ինչ անել և
նա փատատեց գնդակին և սկսեց խաղալ: Նա չեր ուրախանում և քցեց աղպը,
և մի աղքատ մարդ եկավ  վերցրեց: Այդ գնդակը նա գիտեր որ այտ  նկարեր, դրա վրա
նկարեց  կարմիր գույն, և նա գնաց խաղա: Նա արդեն լիքը վազել եր,
չեր կարում վազել, բայց նա գտավ մի անտառ և նա ըզգաց թե ծառերը
շարժշում են  և նա ըսքսեց խոսել:
-Ես որտեղեմ,ես մոլորվել եմ:
Ծառը ասաց
-Դու քո գնդակը թող և գնա ուղիղ և կգնաս քաղաք:
Էս հիմարը հավատաց և գնաց, իսկ ծառի հետևում կանգնած եին երկու երեխաներ
և ուտում միսը: Նա գնաց ուղիղ բայց չտեսավ ոչմի քաղաք չգտավ քաղաքը, բայց նա տեսավ
մսերի քաղաք որտեղ ամեն ինչը մսիցեր: Նա ուտում էր տները բայց եկան այդ մսերի
երկրի ոստիկաները որոնք նույն իսկ մսից էին, նրան տարան բանտ և ըսքսեցին ծեծել:
Նա գիշերը բատթից փախավ նա կերավ ոստիկաներին որոնց պատրաստելեիր մսից:
Բայց առավոտը նա զարթնեց և տեսա վոր մսից բանտում էր: և նա չկարողացավ դուրս գալ:
Նա հարցրեց ոստիկաներին
-Ես բանտից չեի փախե:
պատասխանում է ոստիկանը
-Ոչ դու չեիր փախնել:
-Կարող էք ինձ բաց թողել:
-Ես կթողնեմ եթե դու տաս ինձ մի միս:
այդ մարդուը մոտ դեռ մնացել եր նա տվեց և նրան բաց թողեցին:

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում
  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/                                                                                                         https://soundcloud.com/inesa-stepanyan/6nyzgycovngi?si=6392b2a69a1044bdb42bd0a5c715fa6d&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
  •  /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

 

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Իմ կարդացած գիրքը

 

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

 

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք


Posted 17.05.2023 by Էդուարդ Ստեփանյան in category Մայրենի ստուգատես

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*